تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

آشنایی با کانکس دو قلو و کانکس چند قلو :

پیشرفت در تولید امکانات رفاهی و هزینه ی مقرون به صرفه و سرعت تولید بالاتر باعث شده تقاضا برای طراحی ، تولید و اجرای محصولات کانکس به طور ثابل ملاحظه ای افزایش یابد . کانکس دو قلو و کانکس چند قلو ازبهترین گزینه ها در مواردی است که نیاز به تعداد بیشتر کانکس با ظرفیت بیشتر می باشد . حتی با در نظر گرفتن محدودیت بودجه . کانکس چند قلو درواقع یک مجموعه با فضای مفید دو یا چند برابر می باشد . برای حمل این نوع کانکس ها از تریلرها استفاده می شود . اما اگر کانکسی ابعادی بزرگ تر ار تریلر داشته باشد حمل آن توسط تریلر ممکن نمی باشد و در نتیجه بهتر است کانکس های بزرگ را به صورت کانکس چند قلو طراحی و تولید کنیم . در این صورت حمل و نقل و جابه جایی کانکس ها بسیار راحت تر می باشد .

کانکس دو قلو و کانکس چند قلو از مجموعه ای از کانکس ها با فضای دو یا چند برابر مفیدتر تشکیل می شوند . در کانکس های دو قلو و چند قلو فضاهای مانند راهرو ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و... به صورت مشترک تعبیه می شوند و برای هر کانکس نیازی به ایجاد هر یک از این فضاها نیست و این موارد باعث پایین آمدن هزینه ها می شود .

در طراحی کانکس چند قلو ، تمامی اتاق ها و راهروها درون یک نقشه قرار می گیرند و این نقشه در پلانی که با استانداردهای ساخت کانکس قابل تولید باشد اجرا میگردد، سپس شاسی دو قسمت کانکس ساخته شده و به صورت مجزا کنار هم نصب می گردد تا مقاومت و کیفیت بالای سازه حفظ گردد و در مرحله ی بعد اسکلت و نمای خارجی اضافه می گردد و در پایان امکانات رفاهی و نمای داخلی سازه تکمیل می شود.

 

کانکس سه قلو

"کانکس 3 قلو که هر یک به ابعاد 3*6 میباشد (54 متر مربع ) منتاژ شده خانه پیش ساخته و یا ویلایی طبق درخواست مشتری"

 

کانکس دو قلو و چند قلو

"کانکس چند قلو  منتاژ شده ساختمان پیش ساخته ویلایی نمونه خاص طبق درخواست مشتری"

 

کانکس دو قلو و چند قلو

"کانکس چند قلو منتاژ شده ساختمان پیش ساخته و یا ویلایی نمونه خاص طبق درخواست مشتری" 

 

"برای تماشای دیگر عکس های این محصول کلیک کنید"

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید : 

دفتر مرکزی: 021-22466030 

شماره همراه مدیر فروش: 09128606030

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس نیروی انتظامی  |  

کانکس فروشگاهی  |  کانکس فانتزی  |  کانکس ساندویچ پنل  |  کانکس رستوران  

کانکس اداری  |  کانکس مدیریتی  |  کانکس و کانتینر دست دوم

 


تاریخ انتشار: 1400/07/16 06:41