تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس فارم ماینینگ - FARM MINING - مزرعه بيت کوین

کانکس مخابراتی یا کانکس فارم ماینینگ به اتاقک های سرور تخصصی می گویند که برای تجهیزات و سخت افزارهای کامپیوترها استفاده می شوند.
این نوع از کانکس ها از استانداردهای خاصی پیروی می کنند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم:

کانکس فارم ماینینگ یا کانکس مزرعه بیت کوین به خاطر ساختار خاص و شکل ظاهری متفاوت دارای متریال پیچیده ای می باشد که توسط تیم طراحی و مهندسی شرکت کانکس کهن تولید شده است.
به خاطر حرارت زیادی که حاصل تولید بیت کوین میباشد در این کانکس باید از دستگاه‌های خنک‌کننده خاصی در فواصل معین و مشخص استفاده شود.
کانکس فارم ماینینگ اصولا به صورت مکعبی ساخته می شود که ابعاد آن بسته به تعداد سرورها یا ماینینگ ها دارد که به درخواست کارفرما سفارش داده می شود.
همچنین شاسی و استراکچر این نوع کانکس باید تحمل وزن زیاد دستگاه‌های مزرعه را داشته باشد.
به همین علت کف کانکس از بتن مخصوص با ضخامت معینی استفاده می شود.
شکل خاص و طراحی این کانکس توسط مهندسین این شرکت باعث کاهش دما و خنک شدن محیط داخلی مزرعه می شود.
یادآور می‌شود که طراحی کانکس مزرعه ماینر توسط مهندسین ایرانی با همکاری متخصصان چینی(که در این صنعت نام آور هستند) در شرکت کانکس کهن انجام شده و به مرحله تولید و مصرف رسیده است.

کانکس فارم ماینینگ

 

کانکس فارم ماینینگ

کانکس فارم ماینینگ

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانکس های مختلف و همینطور کاربری های مختلف آن ها با نگاهی کوتاه به سایت شرکت کانکس کهن با آن ها آشنا شوید و همینطور می توانید از مسیرهای زیر با ما در ارتباط باشید:

وبسایت شرکت کانکس کهن : WWW.KOHANCONEX.COM
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030

 

شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد.

> خدمت به شما افتخار ماست <


تاریخ انتشار: 1400/07/16 05:27