تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

گروه صنعتی فرا کهن سازه پایدار (کانکس کهن) با کادری مجرب، مدیریتی قوی، در فضایی بزرگ و با استفاده از امکانات و دستگاه های پیشرفته در خدمت هموطنان عزیز در نقاط مختلف کشور می باشد. شما عزیزان را با انواع امکانات و مشخصات فنی کانکس های ساخت شرکت کانکس کهن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید...

 

مشخصات فنی کانکس های فرا کهن سازه پایدار (کانکس کهن)

  • استراکچر: شاسی تیرآهن مرغوب داخلی یا پروفیل به صورت کلاف شده.
  • اسکلت: پروفیل آهن در سایزهای مختلف با وزن استاندارد و مستحکم.
  • جنس پوشش بدنه و نمای بیرونی: استفاده از ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل، سایدینگ، کامپوزیت.
  • پوشش داخلی: برای پوشش داخلی از PVC درجه یک، ضد آب و قابل شستشو ،در دو طرح سفید ساده و طرحدار چاپی و لمینت در طرح های مختلف استفاده میشود.
  • سقف: ورق گالوانیزه ساده، طرح سفال، به صورت تک شیب، شیب دوطرفه در کانکس های ساخت فرا کهن سازه پایدار ساخت و اجرا میشود.
  • عایق بندی: در بین جداره های دیوار یا سقف و بدنه های کانکس کهن از فوم پلی استایرن یا عایق پلی با دانسیته 40 استفاده می شود و در سقف ها با ایزوگام کرن این امکان را دارد تا از وجود گرد و غبار و باران و برف و حشرات مصون باشد.
  • کف: در کف کانکس های کهن عموما از MDF درجه یک، تخته های چند لایه کریندو و یا ورق آلومینیوم استفاده می شود. در اکثر موارد هم شده بنا به خواسته ی مشتری عزیز از تخته های چند لایی ضد آب یا سرامیک استفاده می شود.

 

مشخصات فنی کانکس های کانکس کهن

 

طبق استاندارد کانکس سازی در ایران ابعاد با عرض تمامی کانکس ها 2/40 cm می باشد.
این سایز تعیین شده به علت حمل آسان و امنیت زمان حمل اعمال می شود و در طول های مختلف توسط پرسنل فنی واحد تولید طبق استاندارد اجرا میشود و توسط واحد کنترل کیفی این مجموعه عرضه و در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

کانکس ها بصورت سالنی، دو اتاقه شامل سرویس بهداشتی، دو اتاقه شامل آبدارخانه و یا دو اتاقه شامل سرویس و آبدارخانه تولید و اجرا می شوند.

سرویس بهداشتی با تجهیزات کامل ازجمله روشویی ، آینه ، مخزن مایع شستشو و هواکش می باشد.
آبدارخانه دارای سینک، آبچکان و کابینت (بدنه فلزی با درب MDF ) بالا و پایین سینک تجهیز می شود.

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانکس های مختلف و همینطور کاربری های مختلف آن ها با نگاهی کوتاه به سایت شرکت کانکس کهن با آن ها آشنا شوید و همینطور می توانید از مسیرهای زیر با ما در ارتباط باشید: 

وبسایت شرکت کانکس کهن : WWW.KOHANCONEX.COM
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030 

 

شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد.  

> خدمت به شما افتخار ماست < 

 

مطالب مرتبط: 

گالری محصولات | پلان سازه ها | قیمت کانکس


تاریخ انتشار: 1400/07/16 04:57