تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس فروشگاهی

کانکس کهن،ساخت انواع کانکس با بهترین کیفیت

برای ورود به گالری (کانکس سرویس بهداشتی) لطفا بر روی عکس کلیک کنید.

جهت مشاوره و سفارش لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-22466030-09128606030


کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس سرویس بهداشتی صحرایی شامل حمام، توالت دستشویی، با لوله کشی کامل آب سرد و گرم همراه با آبگرمکن با قابلیت جابجایی می باشد
کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های سرویس بهداشتی از پر استفاده ترین کانکس ها می باشند که به دلیل نصب آسان و همچنین قابلیت جا به جایی تعداد زیادی از حوزه های شهرداری از این کانکس ها در مناطق مختلف خود استفاده نموده اند.

این نوع  کانکس ها با توجه به اندازه طراحی آنها انواع مختلفی دارند که می توان انواع متداول  آن را به مدل های یک چشمه یا یک کابین -سه چشمه – شش چشمه و سرویس

های همراه با حمام  تقسیم بندی نمود.

_________________________________________________________

کانکس سرویس بهداشتی یکی از محصولات پر کاربرد صنعت ساخت کانکس است. کانکس های با کاربری سرویس بهداشتی به صورت دائم یا موقت با کاربری توالت عمومی یا توالت صحرایی در سطوح مختلف شهر تعبیه می شود. کانکس های سرویس بهداشتی از انواع کانکس های پیش ساخته هستند، که برای فراهم کردن تجهیزات و امکانات بهداشتی در فضاهایی که امکان ساخت بنا وجود ندارد، مانند پروژه های عمرانی و ساخت و سازها در حاشیه و خارج از شهرها، و همچنین برای راحتی مسافران جاده ها و مسیرهای بین شهری طراحی و تولید میشوند.

کانکس سرویس بهداشتی معمولا در پارک ها، کارگاه های عمرانی، فرودگاه ها، راه آهن، میادین داخل شهری، رستوران ها، کافی شاپ ها، غرفه های خرید، فروشگاه ها، بیمارستان های صحرایی، مساجد مورد استفاده قرار میگیرد.

زمانی که در یک مکان امکان ساخت سریع سرویس بهداشتی عمومی وجود ندارد، استفاده از کانکس سرویس بهداشتی سریع ترین روش برای تعبیه و استقرار سرویس بهداشتی در محل مورد نظر است. از مزایای خرید کانکس سرویس بهداشتی می توان به ساخت و اجرای سریع آن نسبت به ساخت سرویس بهداشتی با مصالح ساختمانی و همچنین هزینه نسبتا پایین آن نسبت به سرویس بهداشتی با مصالح ساختمانی اشاره کرد.

تعداد چشمه های سرویس بهداشتی سیار بستگی به نیاز فضای مورد نظر می باشد که مثلا وقتی سرویس بهداشتی دارای سه واحد زنانه و سه واحد مردانه می باشد این نوع سرویس بهداشتی سرویس بهداشتی شش چشمه نام دارد.

این کانکس پیش ساخته را با نام هایی مانند کانکس توالت سیار، کانکس دستشویی سیار و یا کانکس حمام سیار نیز میشناسند.

 

کانکس سرویس بهداشتی