تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس نگهبانی چیست؟
کانکس نگهبانی که به آن کانکس حراست نیز گفته می شود سازه ای پیش ساخته است که با ابعاد مشخصی ساخته می شود.
ابعاد این کانکس به گونه ای است که برای مستقر شدن یک یا دو نفر این فضا کافیست.
کانکس های نگهبانی جلوی درب ورودی یک سازمان ، محله مسکونی و یا محوطه شرکت قرار می گیرد که نوع کانکس نیز با توجه به محلی که قرار است کلنکس در آن قرار گیرد تعیین می شود.

 

کانکس نگهبانی|کانکس کیوسک نگهبانی|کانکس |

 

 

جهت ورود به گالری کانکس نگهبانی کلیک کنید


مشخصات فنی کانکس کامپوزیت نگهبانی:
ضخامت پوشش کف شاسی  از تیرآهن 14 بصورت دور کلاف
اسکلت بدنه و کف با پروفیل های سنگین 40*40 و 80*40 با فاصله استاندارد
عایق برای جداره دیوار و سقف  از عایق پشم سنگ با
ضخامت حدود 4 سانت
پوشش بدنه وسقف از ورق کامپوزیت با رنگ دلخواه مشتری محترم با ضخامت 50 میل
دارای کنسول به ارتفاع 30 سانت
دیوارپوش از pvc سفید
پنجره ها از upvc  شیشه دو جداره در ابعاد بزرگ
درب ورودی از جنس آلومینیوم فاساد شیشه دو جداره
 کانکس نگهبانی کامپوزیت
پوشش کف از تخته کف MDF به ضخامت 18 میل و با کفپوش پشت نمد

تمامی برق کشی های کانکس نگهبانی کامپوزیت رو کار با سیم نمره 4 زرافشان کلید پریز های مینیاتوری با نشان تجاری لگراند و طبق درخواست مشتری محترم، مجهز به سیستم ارت
و سیستم روشنایی از مهتابی FBL کم مصرف 72 وات و هالوژن تزیینی دارای محافظ جان
سقف بدون شیب
 ارتفاع کانکس 210. به 230‪



ویژگی های یک نگهبانی کانکس خوب
یک کانکس نگهبانی خوب می بایست دارای شرایطی باشد که بیشترین میزان دید به اطراف را برای شخص نگهبان به بیرون را ایجاد نماید به گونه ایی که تمامی ترددها چه عابرین پیاده و چه اتومبیل ها را بتواند تحت نظر داشته باشد .
استفاده از کانکس نگهبانی و امنیت بیشتر محله ها
در برخی محله ها برای امنیت خانه ها و اتومبیل ها نیز گاها سر کوچه ها یک کانکس نگهبانی نصب می کنند . معمولا این نوع کانکس ها کمی بزرگتر و حالت سرایداری دارند که در آنها سرویس بهداشتی و اتاق خواب نیز بهتر است تعبیه گردد چرا که شخص نگهبان بطوردایم در آن حضور دارد.


یک کیوسک نگهبانی عموما با ابعاد ۱٫۵×۱٫۵ متر ،  ۲×۱٫۵ متر ، ۲×۲ متر ، ۲٫۵×۲٫۵ متر ۲×۳ متر و ۳×۳ متر ساخته می شود. این کانکس کیوسک ها محل استراحت نگهبان و یا سرایه دار می باشد. بنابراین این کیوسک ها را می توان با کانکس های با ابعاد ۲٫۴×۴ متر و ۲٫۴ × ۶ متر به صورت سالن و یا به صورت یک سوئیت کوچک شامل ( اتاق + آبدارخانه + سرویس بهداشتی )ساخته و تحویل مشتری داد.

در این  کانکس کیوسک نگهبانی و کیوسک ها مساله عایق های گرمایی و سرمایی بسیار مهم می باشد. همچنین با توجه به اینکه افراد بایستی ساعت های زیادی را داخل کیوسک نگهبانی باشند و در بسیاری از موارد از هم نمی توانند محل خدمت خود را ترک کنند.  وجود امکانات آسایشی همچون آبدارخانه و یا کانکس سرویس بهداشتی در کنار یا داخل آن نیز مهم است.

کانکس کیوسک نگهبانی

کیوسک نگهبانی اتاقکی است که اکثرا برای سازمانها ، ادارات , پادگان ها ، کارخانجات و یا شرکت هایی که نیاز به حفاظت و حراست فیزیکی دارند استفاده می شود تا شخصی و یا اشخاصی برای نگهبانی با استقرار در این محل بتوانند بر محیط اطراف مسلط باشد. در این کیوسک ها بایستی پروژکتوری تعبیه گردد تا محیط اطراف را برای دید نگبهان روشن نماید. محل نصب و زاویه نورپردازی پروژکتورها بسیار مهم می باشد. هنگام تعبیه پروژکتور بایستی به اندازه کافی نور برای دید نگهبان وجود داشته باشد.

در اکثر کانکس کیوسک های نگهبانی بالکن نیز وجود دارد و همچنین بخاطر پنجره های تعبیه شده به هنگام ساخت ، کیوسک دید ۳۶۰ به محیط حاصل می شود. برای رسیدن به داخل کیوسک از بالابر و و یا راه پله استفاده می گردد.

کانکس کیوسک نگهبانی

 

انتخاب کانکس نگهبانی و محل استقرار آن


گروه صنعتی کانکس کهن بهترین کانکس نگهبانی از نظر طراحی و ساخت را داراست. اما چگونه می توانید بفهمید که کدام کانکس نگهبانی برای پروژه، دفتر کار، ساختمان، باغ و ویلای شما بهترین است؟ پیشنهاد می کنیم در انتخاب کانکس نگهبانی خود دقت کنید. طراحی کانکس نگهبانی باید تا حد امکان بهینه باشد و باید نیازهای پرسنل امنیتی کانکس نگهبانی شما را پشتیبانی کند.
شما جای درستی را برای خرید کانکس نگهبانی انتخاب کرده اید. شما کانکس نگهبانی ای را پیدا خواهید کرد که نیازهای شما را برآورده می کند. به عنوان متخصص در امنیت کانکس نگهبانی، تیم تحقیقاتی و طراحی کانکس نگهبانی ما دقیقا می داند که شما برای ایمن سازی، نظارت و کنترل دسترسی به بخش امنیتی خود به چه چیزی نیاز دارید. کانکس نگهبانی 4×6 ما یک محصول محبوب است که صدها مصرف کننده در سراسر ایران را راضی کرده است. کانکس نگهبانی از پیش مونتاژ شده ما با ویژگی‌های قابل ارتقاء، محصولی متناسب با نیاز شما را به شما ارائه می‌دهد! هر کانکس نگهبانی برای فروش دارای مهر بارز کیفیت و مهارت ما است که به شما امکان می دهد از خرید خود احساس غرور کنید!
کانکس نگهبان شامل کانکس های نگهبانی ثابت یا کانکس های نگهبانی قابل حملی است که می‌توانند در اطراف یک مرکز جابجا شوند. کانکس نگهبانی پیش ساخته یک نقطه دید 360 درجه و محافظت عالی از هر طرف را برای کارکنان فراهم می کند.
امنیت واقعا می تواند به همین سادگی باشد.
برای انتخاب محل قرارگیری کانکس نگهبانی ساختمان، پروژه، دیده بانی و... موقعیت مکانی را انتخاب کنید که در مرکز قرار دارد برای ارتباط مداوم، حفظ حریم خصوصی و آگاهی از شرایط اطراف ، جایی که می‌توانید کانکس نگهبانی پیش ساخته یا کابین قابل حمل را در آن قرار دهید. شیشه‌های آینه‌ای و رنگی ما در همه طرف کیوسک نگهبانی پیش ساخته به نگهبان‌ها اجازه می‌دهد بدون اینکه تهدیدهای احتمالی آنها را زیر نظر داشته باشند، کار خود را انجام دهند. شما همچنین می توانید مقاومت شیشه ها را در برابر شکستن ارتقا بدهید. یا از حفاظ های آهنی استفاده کنید.


توصیه های اساسی برای افزايش امنیت کانکس نگهبانی
•    با ایجاد یک محل کار راحت و مقاوم در برابر آب و هوا، پرسنل امنیتی خود را بر روی کار خود متمرکز کنید. کانکس و کیوسک های نگهبانی ما با آهن گالوانیزه از پیش رنگ شده، پر شده با عایق مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده اند.
• تهویه مطبوع داخلی برای حداکثر راحتی اضافه کنید.
• با ایجاد یک سرویس بهداشتی داخلی، دور شدن کارکنان از کانکس نگهبانی خود را کاهش دهید.
• با نصب نورافکن های LED چرخشی در قسمت بیرونی کانکس نگهبانی امنیت بیشتری را ایجاد کنید زیرا به نگهبان شما امکان حرکت اضافی را می دهد.
تجربه چندین ساله گروه صنعتی کانکس کهن، منجر به تولید کانکس های نگهبانی یا کیوسک های امنیتی پیش‌ساخته‌ای شده است که تضمین کننده امنیت محل شما و همچنین پرسنل امنیتی شماست ، هم کانکس های نگهبانی آماده و سفارشی هم کانکس های دست دوم این ویژگی را داراست ، چرا که ما همه آنها را مطابق نیاز شما و محل مورد استفاده به روز رسانی خواهیم کرد. به همین دلیل است که کانکس های نگهبانی پیش ساخته ما به گونه ای طراحی شده اند که کاربر پسند باشد.
اگر به کانکس های نگهبانی دست دوم نیاز دارید، از طریق تلفن، ایمیل، یا واتس آپ با ما تماس بگیرید تا از موارد موجود مطلع شوید.
مشخصات فنی کانکس نگهبانی با دید 360 درجه :
ضخامت پوشش کف با شاسی دورکلاف از پروفیل 40*80
اسکلت بدنه و کف با پروفیل های سنگین 40*40 و 80*40
عایق برای جداره دیوار و سقف  از پلی استایرن با ضخامت حدود 4 سانت با دانسیته 40
نمای داخل PVC سفید
پنجره ها از  UPVC  شیشه دو جداره
درب آلومینیوم فاساد مجهز
تخته کف MDF
تمامی برق کشی ها رو کار با سیم نمره 4 زرافشان کلید پریز های مینیاتوری
سقف یک یا دو طرف شیب
 ارتفاع کانکس200 به 220‪  ‬
شما همچنین می توانید یک کانکس نگهبانی پیدا کنید و آن را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید! بسیاری از مشتریان ما فقط نیاز دارند تا نمای بیرونی یا داخلی کانکس را تغییر دهند و نام شرکت یا برند خود را به نمایش بگذارند. ما برای انجام کلیه خدمات مربوط به انواع کانکس در خدمت مشتریان خود هستیم کافیست با ما تماس بگیرید.

__________

 

کانکس نگهبانی با سه پنجره با دید 360‪ درجه

این کانکس نگهبانی ساخته شده توسط کانکس کهن می باشد که میتوانید اطلاعات مربوط به آن را در زیر مشاهده نمایید
مشخصات فنی:
ضخامت پوشش کف با شاسی دورکلاف از پروفیل 40*80
اسکلت بدنه و کف با پروفیل های سنگین 40*40 و 80*40
عایق برای جداره دیوار و سقف  از پلی استایرن با
ضخامت حدود 4 سانت با دانسیته 40
نمای داخل pvc سفید
پنجره ها از upvc  شیشه دو جداره
درب آلومینیوم فاساد مجهز
تخته کف mdf
 
تمامی برق کشی ها رو کار با سیم نمره 4 زرافشان کلید پریز های مینیاتوری

سقف یک یا دو طرف شیب
 ارتفاع کانکس200 به 220‪  
بهترینهای کانکس و پیش ساخته را از ما بخواهید

کانکس نگهبانی

 

 

کانکس نگهبانی

این سازه بیشتر برای حفاظت و کنترل ورود و خروج افراد و ماشین ها  برای یک مکان خاص انجام می‌گیرد. به طور حتم شما در بسیاری از ورودی های مجتمع های مسکونی- تجاری، دانشگاه ها، بیمارستان ها و نیز بسیاری از اداره ها و سازمان ها و ارگان ها کیوسک هایی در طرح و رنگ های مختلف در ابعاد کوچک از این دسته اتاقک ها بسیار دید‌ه‌اید و به عبارتی نظر شما را به خود جلب کرده است. بدین ترتیب متخصصین کانکس نگهبانی را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که پنجره‌هایی با ابعاد بزرگتری داشته باشد. این کار بدین منظور است که نگهبانان در کنار ابزارهای کنترلی که در اختیار دارند، احاطه کامل به اطراف خود داشته باشند.

در مبحث درب و پنجره این سازه برای نگهبانی و حراست بسته به درخواست مشتری ممکن است تفاوت هایی داشته باشد، منتها در بیشتر مواقع دارای پنجره در ۳ ضلع و یک درب ورودی می‌باشد.

عموماً سازندگان کانکس نگهبانی در ابعادهای مختلفی همچون یک متری، چهار متری، شش متری این اتاقک را طراحی نموده و به مرحله اجرا درمی‌آورند. مساحت این نوع از کیوسک بستگی به کاربری و تعداد پرسنلی دارد که در آن مستقر هستند. کیوسک نگهبان درست است که مکان های مختلف احداث می‌شود، ولی هدف تمامی این کیوسک ها، پاسداری و محافظت از آن محوطه خاص می‌باشد.

البته زندگی جوامع امروزی به سمتی پیش می‌رود که دیگر استفاده از کانکس نگهبانی فقط به منظور حفاظت و حراست از کارخانه‌ها و اداره ها خلاصه نمی‌شود، بلکه در حال حاضر برای بسیاری از مکان ها از جمله مجتمع ها، بانک ها، بیمارستان ها، پارکینگ‌ها و پارک ها، ویلاها، سوئیت ها، دانشگاه ها و … که خودتان هم به وفور در سطح شهر یا فضاهای دیگر به عینه دیدید و موافق هستید که می‌توان به خوبی از آن بهره برد.

 

کانکس نگهبانی

 

ویژگی های کانکس نگهبانی

داشتن دید مناسب

نمای ظاهری

تعیین محل

تدابیر امنیتی

مقاوم در برابر زلزله

حمل و نقل راحت

هزینه مناسب

امکانات گرمایشی و سرمایشی

مطابقت داشتن با محل نگهبانی

امکانات رفاهی

درب و پنجره‌ها

____________________________________________________________________

در بیان انواع کانکس نگهبانی، می‌توان به این موضوع هم اشاره نمود، که این سازه پیش ساخته در کارگاه یا کارخانه به دو نوع ثابت و متحرک ایجاد می‌گردد. البته در بیشتر اوقات کاربران از نوع متحرک کیوسک نگهبان استفاده می‌نمایند. استقبال از نوع متحرک کانکس نگهبانی به جهت آن است که هر زمان که خواستار بودید می‌توانید آن را به محل دیگری انتقال دهید.

هدف از ساخت کانکس نگهبانی آن است که فرد بتواند به همه جا کنترل و نظارت کافی و کاملی داشته باشد. در این باره هم سازه‌های متعدد در ابعاد و اندازه های گوناگون در بازار وجود دارد. بدین ترتیب از این نوع کانکس پیش ساخته در مدلهای مختلف همچون کانکس نگهبانی سبک، سنگین، کیوسکی با نمای صفحات پانل ساندویچی، کامپوزیت، سایدینگ،منحنی، فانتزی، دکوراتیو و … ایجاد می‌گردد. به طور حتم زمانی که تعداد پرسنل نگهبانی آن سازمان، نهاد، مجتمع مسکونی- تجاری بیشتر باشد، ابعاد کیوسک نگهبانی هم بزرگتر ساخته می‌شود. برای توسعه فضای داخلی کانکس و افزایش امکانات آن بسته به نظر مشتری و کارفرما تغییر خواهد نمود.

 

 

 

کانکس نگهبانی

 

 

موارد استفاده از کانکس نگهبانی

کانکـس های نگهـبانی در جاهای زیادی مورد استفاده قرار میگیرد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنم :

1-ابتدای کوچه ها و محله ها : در شهرسازی مدرن امروزه به وجود نگـهبان در ورودی هر کوچه دقت بالایی می شود تا امنیت ساکنین محل و کوچه تضمین شود . و از تردد بی دلیل افراد غیر ساکن محل جلوگیری شود . لذا یکی از مهمترین مواردی که از کانکس نگهبانی بیشتر استفاده می شود در محله ها و کوچه ها است .

2-در ورودی مجتمع های مسکونی : به دلیل وجود جمعیت زیاد در مجتمع های آپارتمانی زیاد برای کنترل بهتر تردد ساکنین از نگهبان و حراست مجتمع استفاده می شود که برای استقرار آنها نیاز به کانکس نگهبانی می باشد .

3-ورودی کارخانه ها :  برای حفاظت و بالا بردن امنیت کارخانه ها و کارگاه ها در ابتدای ورودی هر یک از کانکس های نگهبانی با نما و طرح های مختلف استفاده می کنند . تا تردد کارکنان و مسئولان کاخانه را زیر نظر داشته باشند .

4-استفاده از کیوسک نگهبانی در مراکز دولتی : در اکثر مراکز دولتی برای نگهبانان از کانکس های مخصوص نگهبانی استفاده می شود .

5-استفاده از کانکس ها در زندان ها و پادگانها : در این موارد برای حراست بیشتر می توان گفت که کانکس یا کیوسک نگهبانی را به عنوان باجه حراست می توان استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت کانکس نگهبانی و یا خرید کانکس نگهبانی با کارشناسان کانکس کهن در ارتباط باشید :
www.kohanconex.com
02122466030
09128606030