تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس دو اتاقه


کانکس دو اتاقه به سازه ی پیش ساخته ای گفته می شود که پارتیشن داخلی به دو قسمت تقسیم می شود و این تقسیم می تواند از قیمت میانی پارتیشن بوده و کانکس را به دو اتاق مساوی تقسیم کند و از طرفی نیز نی تواند یکی از اتاق ها بزرگ و دیگری کوچک باشد که این امر بستگی به درخواست مشتری محترم دارد . این امر بیشتر در سازه های کانکس اداری ، کانکس مسکونی و یا کانکس هایی که به عنوان دفتر فروش استفاده می شوند بکار می رود . معمولا اتاق دوم برای کاربری های خدماتی و آبدارخانه و ... استفاده می شود .

 

کانکس دو اتاقه

 

انواع کانکس دو اتاقه


این نوع کانکس انواع مختلفی دارد که از انواع پرکاربرد و پرطرفدار آن می توان به کانکس دو اتاقه اداری ، مدیریتی ، مسکونی و مهندسی اشاره کرد که با انواع روش های ساخت مانند کانکس سایدینگ ، ساده ، چوبی و کانکس کامپوزیت . بیشتر تفاوت این نوع کانکس ها در مصالح به کار رفته و شکل ظاهری و طراحی آنها می باشد .

 

قیمت کانکس دو اتاقه


این نوع از کانکس دارای انواع مختلفی می باشد که از نظر طراحی ، ابعاد و شرایط استفاده و ... با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام از آنها دارای قیمت های مختلفی می باشند . برای محاسبه این نوع از کانکس می بایست در ابتدای کار ابعاد ، نحوه ی تولید ، مشخصات فنی ، طرح و مصالح مصرفی و جزئیات دیگر آن کامل مشخص شود و سپس قیمت آن مشخص شود . برای این امر ما به شما پیشنهاد می دهیم تا با مشاوران و کارشناسان مجرب ما در کانکس کهن در ارتباط باشید تا در همه ی موارد مشاوره های مربوط را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهند .

 

شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد . از این رو مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از راه های زیر با ما در ارتباط باشند : 
 
 
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030
 
> خدمت به شما افتخار ماست <

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس اداری  |  کانکس شیشه ای  |  کانکس سرویس بهداشتی  |  انواع کانتینر

کانکس کامپوزیت  |  کانکس گردشگری  |  کانکس دست دوم

 


تاریخ انتشار: 1400/07/16 07:45