تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 

کانکس گردشگری در مکان های گردشگری ، تفریحی و توریستی که امکانات مجهز و کاملی برای اسکان توریست ها و گردشگران وجود نداشته باشد ، برای اسکان گردشگران و مسافران استفاده می شود . کانکس های گردشگری به دلیل استفاده در مکان های گردشگری و توریستی باید دارای ظاهر ، نما و طراحی زیبا و جذاب و امکانات مورد نیاز برای گردشگران باشد و توجه گردشگران را به خود جلب کند .

کانکس گردشگری باید دارای امکانات داخلی مناسب جهت استراحت و آسایش مسافران باشد و مقاومت لازم را با توجه به شرایط آب و هوایی آن منطقه ، حوادثی همچون زمین لرزه و سیل ، مقاومت در برابر رطوبت و تشعشع خورشید و ... دارا باشد . همچنین امکانات گرمایشی و سرمایشی ، لوله کشی ، سیستم تهویه ، تجهیزات اطفای حریق ، عایق گرما و سرما ، مواردی مهم در طراحی و ساخت این نوع کانکس می باشد .

کانکس گردشگری محدودیتی در ساخت و طراحی نداشته و  بسته به محل گردشگری و تفریحی ، تعداد مسافران ، همچنین امکانات لازم برای کانکس ، دارای ابعاد طرح های مختلف می باشد . همچنین در برخی از موارد کانکس گردشگری چرخدار نیز می باشد.

زمان هایی که نیاز به صرفه جویی در مکان و هزینه می باشد از کانکس های چند قلو برای اسکان مسافران و گردشگران استفاده می شود.

 

کانکس گردشگری دست دوم

شرکت کانکس کهن همواره در جهت پشتیبانی و احترام به مشتریان خود گام برداشته و یکی از گزینه های اصلی در این امر خرید و فروش کانکس دست دوم می باشد .

برای استعلام خرید کانکس و یا قیمت کانکس دست دوم گردشگری می توانید با شرکت کانکس کهن در ارتباط باشید . همچنین ما در امر فروش کانکس دست دوم گردشگری نیز در خدمت شما هستیم و کارشناسان ما در صورت تمایل مشتریان در اسرع وقت برای بازدید و قیمت گذاری در خدمت گذاری حاضر می باشند .

 

در هرلحظه از شبانه روز اگر نیاز به توضیحات و مشاوره ی بیشتر دارید میتوانید با دفتر مرکزی به شماره ی 22466030-021 و با همراه مدیر فروش به شماره ی 09128606030 تماس حاصل فرمایید .

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس مطبوعاتی  |  کانکس حفاظ دار  |  کانکس ساندویچ پنل  |  کانکس مدرسه  

کانکس اداری  |  کانکس مدیریتی  |  کانکس دست دوم


تاریخ انتشار: 1400/07/16 04:31