تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 

کانکس چرخدار، خرید و فروش کانکس چرخدار، انواع کانکس چرخدار

کانکس چرخدار یکی از محصولات پرطرفدار شرکت کانکس کهن می باشد که در انواع کانکس و کاروان تولید می شود . این نوع از کانکس دارای کاربردهای مختلف می باشد که به چند نوع آن اشاره می کنیم : کانکس آشپزخانه سیار ، کانکس پلیس راه ، کانکس فروشگاه سیار ، کانکس فست فود سیار ، کاروان های توریستی و کیوسک های خدمات شهری .

 

انواع کانکس چرخدار :

کانکس چرخدار کارگاهی

معمولا در بعضی از کارگاه های عمرانی مخصوصا در پروژه های راه سازی و ریل راه آهن با پیش رفتن پروژه نیاز است که کارگاه و همینطور سازه های اسکان کارگران جابجا شود . در چنین شرایطی برای سهولت در جابجایی از کانکس چرخدار کارگری استفاده می شود . این نوع کانکس به مانند یک کیوسک معمولی می باشد با این تفاوت که بر روی یک شاسی چرخدار سوار می شود و از طریق مالبندی که در جلوی آن تعبیه شده آن را جابجا می کنند . کانکس چرخدار کارگاهی با امکانات داخلی و ابعاد آن نیز مانند سازه های ثابت می باشد با این تفاوت که معمولا ابعاد 6×2/40 آن بیشترین کاربرد را دارد . 

 

کانکس چرخدار فست فود

کانکس چرخدار محصولی جدید از شرکت کانکس کهن می باشد که این روزها طرفداران زیادی را در خیابان های شهر دارند و در خیابان ها به کرار از آن استفاده می شود . پرطرفدارترین این نوع کانکس ها کانکس فست فود سیار ، کانکس کترینگ سیار ، کانکس اغذیه فروشی و کانکس ساندویچ فروشی می باشند . این نوع کانکس به دلیل دارا بودن دو محور چرخدار به راحتی قابل جابجایی از محلی به محل دیگر می باشد .

کانکس چرخدار

 

کانکس چرخدار ساندویچ پانل

در بسیاری از مواردی که گفته شد اگر در مناطق سخت اقلیم کشور باشیم به مانند استان های شمال غرب کشور که دارای آب و هوای سرد بوده و یا مناطق جنوبی ایران که دارای آب و هوای گرم می باشد ، استفاده از کانکس چرخدار ساندویچ پانل توصیه می شود . به این خاطر که بدنه و سقف این نوع سازه کاملا مشابه یک یخچال بوده و به خوبی دمای محیط داخل را حفظ می کند .

 

کانکس چرخدار پلیس

در مواقع متعدد مخصوصا ایام پر سفر مانند عید نوروز و تعطیلات طولانی پلیس راهور و همچنین اداره راهداری برای کنترل بیشتر بر روی ترافیک جاده ها و همینطور نظارت بر امنیت سفر هموطنان نیاز به ایستگاه هایی دارند که ممکن است در جاه های مختلف نصب شود و در هر زمان نیاز به جابجایی داشته باشد . به همین خاطر اقدام به تهیه کانکس پلیس می کنند و به طور معمول دارای شکل و رنگ سازمانی یکنواختی خواهد بود تا مسافرین به محض دیدن آن از حضور پلیس راه مطلع گردند و در صورت نیاز به خدمات آنها می توانند به این کیوسک ها مراجعه کنند .

کانکس چرخدار پلیس

 

کانکس چرخدار توریستی

این نوع از کانکس برای مسافرت های خانوادگی و سفرهای یک روزه با تورها به مناطق ییلاقی مورد استفاده قرار می گیرد . معمولا در این نوع از سفرها با اتفاقاتی مثل بارندگی ، جانوران خطرناک و حیوانات روبرو خواهیم بود که در این صورت استفاده از کانکس چرخدار توریستی افزایش پیدا می کند . ابعاد و امکانات داخلی این نوع کانکس طبق سفارش خریدار قابل تغییر می باشد .

 

تفاوت کانکس چرخدار و کاروان

معمولا سازه پیش ساخته ای که بر روی چرخ قرار می گیرد را کانکس چرخدار نامیده می شود . به طور کل کانکس چرخدار تمامی موارد را شامل می شود اما کاروان به خودی خود یک کانکس چرخداری می باشد که برای کاربری های خاص مانند استفاده های توریستی و یا بین جاده ای مانند پلیس راه و در برخی موارد کاروان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند .

 

در هر لحظه از روز درصورتی که نیاز به توضیحات بیشتر و مشاوره رایگان از سوی تیم تخصصی و فنی کانکس کهن را داشتید می توانید با واحد فروش به شماره تماس : 02122466030 و یا شماره همراه مدیر فروش 09128606030 تماس حاصل نمایید . تیم طراحی ، تولید ، اجرا و فروش شرکت کانکس کهن در هر لحظه پاسخ گوی مشاوره و نیاز شماست .


تاریخ انتشار: 1400/07/16 04:16