تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 

گروه صنعتی کانکس کهن جهت رضایت مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است که شرکت ها و یا مشتریان محترمی که کانکس و یا کانتینر ها را خریداری نموده و پروژه به اتمام رسیده است و یا دیگر نیازی به آن ندارند با توجه به درخواستشان این شرکت ، کانکس و کانتینر دست دوم را خریداری می نماید .

در بعضی مواقع نیز برخی افراد و یا شرکت ها برای مدتی کوتاه و به طور موقت به کانکس نیاز دارند . پیشنهاد شرکت کانکس کهن به این عزیزان استفاده از کانکس دست دوم می باشد .

در بعضی از مواقع نیز کمبود بودجه کافی برای برخی از افراد و شرکت ها باعث می شود که به کانکس دست دوم نیاز شود . در هر صورت یکی از خدمات شرکت کانکس کهن در این زمینه می باشد و ما به تامین کانکس دست دوم برای مشتریان محترم و یا خرید کانکس دست دوم از آنها می باشد .

کانکس کهن با توجه به درخواست مشتری در رابطه با خرید کانکس دست دوم ، کارشناسان خود را برای ارزیابی وضعیت سلامت کانکس با توجه به موقیعت مکانی ( که در کدام استان ) میباشد به محل مورد نظر ارسال می کند .  برآورد قیمت کانکس دست دوم بر اساس میزان سلامت نمای ظاهری ، نماس داخلی ، درصد تعمیرات و بازسازی  ، میزان و یا وجود پوسیدگی و یا آسیب دیدگی های احتمالی است . پس از اعلام قیمت مبلغ به صورت نقد پرداخت می شود و بعد از آن نیز عیوب کانکس دست دوم خریداری شده را بطور کامل رفع می نماییم و بدون نقض با قیمت مناسب به خریداران کانکس دست دوم ارائه می کنیم .توجه داشته باشید با این وجود شما می توانید با پرداخت هزینه ی کمتر نسبت به کانکس نو ، محصول بی نقضی را تحویل بگیرید .

در ضمن کانکس های ساخت و تولید این شرکت در الویت خرید قرار دارد .

این نکته قابل ذکر است که در صورت نیاز کانکس به تعمیرات و بازسازی ، کانکس دست دوم تعمیر و بازسازی شده و بعد از برطرف کردن ایرادات و معایب به خریداران کانکس با قیمتی مناسب فروخته خواهد شد .

در صورتی که فاصله مسافتی شما با ما زیاد باشد و امکان بازدید حضوری مهیا نباشد ، جهت فروش کانکس کهن یا کانتینر دست دوم شما می توانید پس از تهیه عکس از نمای داخلی و خارجی کانکس ، آن را برای ما از طریق ایمیل و یا تلگرام ارسال کنید . 

 

جهت خرید و یا فروش کانکس و کانتینر دست دوم میتوانید با ما تماس بگیرید : 09128606030

  

موضوعات مرتبط :

کانکس اداری  |  کانکس اداری سالن  |  کانکس مدیریتی  |  کانکس نگهبانی

کانکس فروشگاهی  |  کانکس ساندویچ پنل  |  کانکس و کانتینر دست دوم  


تاریخ انتشار: 1400/07/16 07:05