تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس شیشه ای , قیمت کانکس شیشه ای , فروش انواع کانکس شیشه ای ، کانکس شیشه ای دست دوم , خرید کانکس شیشه ای ,  , لیست قیمت ها ی کانکس شیشه ای :

کانکس شیشه ای سازه ای پیش ساخته با جداره دیواره های شیشه ای می باشد که برای موارد گوناگونی مانند : دفاتر لوکس اداری ، فروشگاهی ، کافی شاپ اماکن اداری ، کانکس شیشه ای غرفه بازیافت ، موسسات تجاری و دولتی ، حراست و نگهبانی سازمانها ، سرایداری ، دانشگاه ها ، کانکس شیشه ای گل فروشی ( که در بین تمامی کانکس های شیشه ای این نوع کانکس بیشترین درخواست را دارد )  و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از دیواره های شیشه ای ممکن است فقط در یک ضلع و یا برای هر چهار ضلع باشد. دلیل این امر ایجاد دید مناسب به بیرون بوده که در برخی موارد از شیشه های دودی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید استفاده می شود و یا قسمتی از دیواره ها را که به سمت نور جنوب است را از مصالح دیگری در نظر می گیرند تا درون سازه نور خورشید موجب اختلال فعالیت نگردد.


مشخصات کانکس شیشه ای :

تنوع در نوع کاربرد کانکس شیشه ای باعث می شود تا نتوان مشخصات فنی ثابتی را برای همه ی آنها در نظر گرفت چرا که محاسبات سازه ای برای ابعاد هرکدام و همچنین امکانات داخلی آنها متفاوت بوده اما استاندارد هایی وجود دارد که در هنگام طراحی و اجرای کانکس با جداره های شیشه ای باید مد نظر قرار داده شود. در زیر به مهترین این موارد اشاره شده است . با کانکس کهن همراه باشید ...

 

کانکس شیشه ای

 

 

قیمت کانکس شیشه ای : 

هر نوع کانکس به نسبت ابعاد و مواد اولیه ای که در آن استفاده می شود قیمت گذاری می شود . از همین رو ما در طراحی کانکس شیشه ای از بهترین مواد استفاده می کنیم و هر نوع ابعادی را که مشتریان محترم از ما درخواست کنند کانکس کهن آن را خواهد ساخت . لذا قیمت گذاری و تعیین قیمت نیز بر اساس فاکتورها و امکاناتی که روی سازه پیاده می شود , صورت می گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کانکس های شیشه ای می توانید با کارشناسان ما در کانکس کهن تماس حاصل فرمایید تا بهترین قیمت با بهترین کیفیت را برای شما پیشنهاد کنیم . مشاوره خرید کانکس رایگان را از دست ندهید و هر سوالی داشته باشید کانکس کهن در خدمت شماست .


اسکلت کانکس شیشه ای :

مهمترین مساله در هنگام ساخت کانکس شیشه ای توجه به وزن شیشه و حالت شکننده بودن آن است. چرا که برای مقاومت جداره ها حتما باید از شیشه های سکوریت استفاده کرد و این شیشه ها معمولا وزن زیادی دارند. از این رو وزن کلی سازه افزایش یافته و برای جابجایی آن ها و اینکه در هنگام حمل و نقل کانکس دچار مشکل و حادثه نشود می بایست حتما برای ستون ها آهن آلات سنگین با ضخامت بالا در نظر گرفته شود که به وسیله جوش ممتد استاندارد به یکدیگر متصل و تشکیل یک چهارچوب مستحکم برای نصب شیشه ها را بدهند. همچنین برای شاسی کف آنها استفاده از تیر آهن بصورت دورکلاف با قید های فرعی و یانی تیر آهن نیز پیشنهاد می گردد.


امنیت کانکس شیشه ای :

نکته دیگری که مشتریان محترم برای خرید کانکس شیشه ای باید مدنظر قرار دهند بحث امنیت سازه در برابر سرقت می باشد چرا که در بسیاری از کاربری ها اشیا یا اسناد مهمی درون آنها قرار گرفته و با توجه به جداره های شیشه ای ممکن است مورد سرقت قرار گیرد . به همین خاطر اکثرا این نوع سازه در فضاهایی که تحت نظارت نیروی حراستی قرار گرفته و یا در کل طول شبانه روز فعال بوده و دوربین های مدار بسته نیز سازه را تحت نظر دارند استفاده می شود . مانند : داخل مجموعه ها ، محوطه شرکت ها و دانشگاه ها ، شهر بازی ها ، بیمارستان ها و مواردی از این قبیل .

 

کانکس شیشه ای

 

کاربرد کانکس شیشه ای :

این سازه کاربرد های متفاوتی دارد که از جمله مهم ترین آنها کانکس فانتزی برای استفاده دفاتر اداری لوکس و کیوسک های حراستی می باشد . اما در مبحث فروشگاهی و کافی شاپ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد دیگری که برای آن تعریف شده کانکس اتاق سیگار و ایستگاه کتابفروشی بوده است و ممکن است در آینده به اعضای خانواده محصولات شیشه ای کاربری های دیگری نیز افزوده شود.

 

کانکس شیشه ای دست دوم :

یکی از مهترین خدمات کانکس کهن خرید و فروش انواع کانکس و کانتینر دست دوم می باشد . بدین صورت که بعد از اینکه کانکس های فرسوده یا کانکس شیشه ای دست دوم فروشنده توسط ما خریداری شود ، به کارگاه انتقال می دهیم و به صورت کامل آن را مورد بررسی و بازسازی قرار می دهیم و در مواقعی که مشتریان از ما درخواست کانکس شیشه ای دست دوم می کنند با بهترین قیمت و پیشنهاد به آنها ارائه می کنیم .

قیمت به صرفه برای خرید کانکس دست دوم شیشه ای همیشه می تواند ترغیب کننده باشد تا شما بهترین تصمیم را بگیرید . برای صرفه جویی در صرف هزینه می توانید از کانکس شیشه ای دست دوم استفاده کنید .

 

 

در هر لحظه از شبانه روز اگر نیاز به توضیحات و مشاوره ی بیشتر در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همچنین قیمت کانکس و یا کانکس دست دوم دارید میتوانید با دفتر مرکزی به شماره ی 22466030-021 و با همراه مدیر فروش به شماره ی 09128606030 تماس حاصل فرمایید .

  

موضوعات مرتبط :  

کانکس سرویس بهداشتی  |  کانکس سقف قوس دار  |  کانکس ساندویچ پانل  |  کانتینر 

کانکس اداری  |  کانکس گردشگری  |  کانکس دست دوم


تاریخ انتشار: 1400/07/16 07:25