تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس نمازخانه یکی از سازه های کانکس کهن می باشد که جهت استفاده برای اقامه نماز در سطح شهر و یا در بین جاده ها می باشد. در مواقعی که افراد در هنگام سفر در خارج و یا داخل شهری نیاز به فضایی برای انجام امور مذهبی داشته باشند معمولا دسترسی به جای ثابت و دائمی برای این منظور وجود ندارد ، برای همین منظور بهترین انتخاب در این زمان کانکس نمازخانه ( کانکس مسجد ) می باشد . این نوع کانکس امکان جابجایی دارد و از این رو استفاده از این نوع سازه های پیش ساخته مقرون بصرفه تر و از نظر زمان اجرا نیز بسیار سریع تر می باشد .

 

کانکس نمازخانه

 

مشخصات کانکس نمازخانه

کانکسهایی که به عنوان نمازخانه سیار جهت عبادت میتوان در مناطق مختلف استفاده کرد و در شکل ها و ابعاد های مختلفی میباشند که طبق سفارش مشتری توسط شرکت کانکس کهن قابل اجرا می باشد.
کانکس های ساخته شده سقف صاف و بدون شیب می باشد که بیش از ۵۰ دستگاه کانکس با سقف صاف در مرکز این شرکت انجام شده است.
این نوع کانکس ها از طرف شرکت کانکس کهن مجددا باز خرید میشود و معمولا در کارهای خاص مانند : کانکس های پلیس و ایستگاه دوچرخه و نگهبانی های طرح خاص و ... استفاده میشود . کانکس نمازخانه در جنس های بدنه بیرونه مختلفی طراحی میشوند مانند: ورق کامپوزیت و گالوانیزه و سایدینگ و حتی ساندویچ پانل و پانل دکوراتیو . این نوع کانکس با پنجره های حلال ساخته شده و نمای داخلی آن طبق درخواست خریدار محترم اجرا میشود .

 

کانکس نمازخانه

 

مزایای کانکس نمازخانه

1-قیمت ارزان و نصب سریع

2-دارای سرویس بهداشتی

3-ثابت و چرخدار بودن

4-ضد رطوبت و خورندگی

5-دارای سیستم لوله کشی و آب

5-دارای سیتسم اطفا حریق

6-سیم کشی برق داخلی و خارجی

7-داری کپسول آتش خاموش کن

8-مقاومت بالا در برابر شرایط اقلیمی

9-دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی

 

کانکس نمازخانه

 

 ساخت کانکس نمازخانه

برای طراحی و ساخت کانکس نمازخانه می توان از روش ها و ابزار و مصالح مختلفی استفاده کرد ، اما ما به شما استفاده از سازه های ساندویچ پانل را پیشنهاد می کنیم . زیرا هم از لحاظ سرعت اجرا بهتر بوده بلکه از لحاظ مقاومت در برابر شرایط جوی بهترین گزینه می باشد .

 

کانکس نمازخانه

 

 شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد . از این رو مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از راه های زیر با ما در ارتباط باشند : 

وبسایت شرکت کانکس کهن : WWW.KOHANCONEX.COM
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030

> خدمت به شما افتخار ماست <

 

مطالب مرتبط:

کانکس 12 متری | کانکس چرخدار | کانکس مسکونی


تاریخ انتشار: 1400/07/16 16:11