تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 

کانکس ویلایی دوبلکس یکی از مدرن ترین سازه ها است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این سازه ها با کیفیت مرغوب و با تجهیزات به روز به صورت سفارشی تولید و به خریداران عرضه می شود.

در مواردی که فضای کافی برای قرار دادن تمامی قسمت های مختلف طرح مانند اتاق خواب ها در یک طبقه وجود ندارد، یکی از راه حل های جایگزین برای ایجاد فضای اضافی، ساخت کانکس ویلایی دو طبقه است. یکی از ویزگی های خوب این مدل علاوه بر فراهم کردن فضای اضافی، دسترسی به منظره اطراف را فراهم می‌کند و دارای بالکن و تخت فنری برای گذراندن وقت با خانواده است.

که در مدل های:

1-کانکس ویلایی یک خوابه

2-کانکس ویلایی دو خوابه

موجود هستند که با توجه به جمعیت افرادخانواده و ساکنین آن می‌توان از آن ها نهایت استفاده را برد.

 

کانکس های ویلایی دوبلکس

 

بیشتر کانکس های ویلایی از انواع تیر آهن با سایزهای متفاوت در ساخت خود بهره می برند. درجه ضخامت این تیر آهن ها بسته به ابعاد کانکس دارد. برای کانکس هایی با ابعاد بزرگتر از ضخامت بیشتر تیر آهن برای استحکام بیشتر این سازه ها استفاده می شود. جنس دیواره ها و سقف نیز در کانکس ویلایی دوبلکس  از ساندویچ پانل با ضخامت مختلف تولید می شود.

متریال لایه های داخلی و خارجی ساندویچ پانل ها نیز ورق های فولادی بوده و لایه میانی عایق بسته به نظر مشتری متفاوت است. این سازه ها که به صورت دو طبقه ساخته می شوند می توانند در پروژه های اداری نیز مورد استفاده قرار گیرند. ساخت این نوع با کمی تغییرات مانند کانکس های ویلایی است.

معمولا دسترسی به طبقه دوم از طریق یک راه پله می تواند در داخل و خارج از فضا باشد. کف طبقه دوم معمولاً مانند سازه های ساختمانی از جنس سرامیک است تا صدای حرکت در آن به پایین منتقل نشود.

اگر به دنبال مدلهای کانکس ویلایی مدرن با طراحی زیبا و منحصر به فرد هستید مدل ویلایی دوبلکس بهترین انتخاب می باشد. با انتخاب این طرح، مشکلاتی از قبیل محدودیت فضا وجود نداشته و به خوبی می شود فضای موجود را جهت سکونت بهتر تفکیک نمود. ارتفاع اتاق های داخل کانکس برای کانکس های ویلایی دوبلکس 3 متر می باشد. همانطور که عرض کردیم پله های ورودی کانکس های ویلایی بسته به نوع کاربرد کانکس در داخل یا بیرون سازه اجرا می شود.

 

به اشتراک گذاری