تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

 

برای دیدن گالری کانکس چرخدار کلیک کنید

تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030

 

کانکس چرخ دار یکی از محصولات کانکس کهن می باشد نوعی از سازه های پیش ساخته بوده که برای ایجاد سهولت در جابجایی از شاسی دارای محور و چرخ استفاده می شود که با اتصال آن به یک خودرو بدون نیاز به جرثقیل ، به دفعات بتوان آن را جابجا نمود.
این نوع سازه دارای کاربری های گوناگون می باشد که از مهمترین آنها می توان به کانکس آشپزخانه سیار ، پلیس راه ، فروشگاه سیار ، کاروان های توریستی ، کانکس فست فود سیار و کیوسک های خدمات شهری اشاره نمود.

 

کانکس |کانکس چرخ دار|خرید کانکس چرخ دار|فروش کانکس چرخ دار

 


انواع کانکس چرخ دار:

 
کانکس  چرخ دارفست فود
در این نوع کانکس بیشتر محیطی در جهت تهیه مواد غذایی اراِئه می شود ، داخل این کانکس ها بیشتر به کانکس آشپزخانه شبیه می باشد و از نظر بهداشتی بسیار مورد توجه واقع شده است . برای این کار از مواد و مصالح ضدخش و مناسب استفاده می شود
عموما جنس دیواره ها و کف از ساندویچ پانل می باشد.

 

کانکس |کانکس چرخ دار|خرید کانکس چرخ دار|فروش کانکس چرخ دار


کانکس چرخ دار پلیس
همانطور که در بسیاری از مسیرهای جاده ای مشاهده کرده اید کانکس های پلیس در مسیر وجود دارند که آماده خدمت رسانی به افراد می باشد استفاده از این نوع کانکس ها به خصوص در ایام پر سفر همچون تعطیلات عید بسیار کاربردی می باشد.
این کانکس ها را به صورت چرخدار تهیه می کنند تا بتوان به راحتی د هر مکانی قرار داد.

 

 

کانکس |کانکس چرخ دار|خرید کانکس چرخ دار|فروش کانکس چرخ دار



کانکس چرخ دار کارگاهی
در محیط های کارگاهی عمرانی ، نیاز به کانکس هایی برای اسکان کارکنان در این مناطق وجود دارد.
به همین منظور برای سهولت کارکنان و جابه جایی کانکس برای تمام طول پروژه از کانکس چرخ دار استفاده می شود .

 

 

کانکس |کانکس چرخ دار|خرید کانکس چرخ دار|فروش کانکس چرخ دار

مشخصات فیزیکی کانکس چرخ دار
کانکس های چرخ دار به صورت تک محور و دو محور به بازار عرضه می شوند. اما نوع معمول آنها به صورت دو محور رایج بوده است.
کانکس چرخ دار تک محور این قابلیت را دارد که توسط خودروی معمولی به مکان مدنظر حمل شود .


کانکس های چرخ دار

شامل متعلقاتی از جمله
 کشنده مالبند
محور( تک محور یا دو محور)
لاستیک پیکانی و نیسانی
دارای ترمز
حداکثر عرض استاندارد 2 متر و حداکثر طول استاندارد 4 متر

کانکس های چرخدار معمولا به عنوان کاروان های توریستی یا فروشگاه سیار (فست فود- آشپزخانه- کافه) ، محل استقرار پلیس سیار، کیوسک های خدمات شهری ATM میتوان اشاره کرد.
 وبصورت ساندویچ پانل یا گالوانیزه اجرا میشود.

 

____________

 

کانکس چرخدار، خرید و فروش کانکس چرخدار، انواع کانکس چرخدار

 

کانکس چرخدار یکی از محصولات پرطرفدار شرکت کانکس کهن می باشد که در انواع کانکس و کاروان تولید می شود . این نوع از کانکس دارای کاربردهای مختلف می باشد که به چند نوع آن اشاره می کنیم : کانکس آشپزخانه سیار ، کانکس پلیس راه ، کانکس فروشگاه سیار ، کانکس فست فود سیار ، کاروان های توریستی و کیوسک های خدمات شهری .

 

 

 

انواع کانکس چرخدار :

 

کانکس چرخدار کارگاهی

 

معمولا در بعضی از کارگاه های عمرانی مخصوصا در پروژه های راه سازی و ریل راه آهن با پیش رفتن پروژه نیاز است که کارگاه و همینطور سازه های اسکان کارگران جابجا شود . در چنین شرایطی برای سهولت در جابجایی از کانکس چرخدار کارگری استفاده می شود . این نوع کانکس به مانند یک کیوسک معمولی می باشد با این تفاوت که بر روی یک شاسی چرخدار سوار می شود و از طریق مالبندی که در جلوی آن تعبیه شده آن را جابجا می کنند . کانکس چرخدار کارگاهی با امکانات داخلی و ابعاد آن نیز مانند سازه های ثابت می باشد با این تفاوت که معمولا ابعاد 6×2/40 آن بیشترین کاربرد را دارد . 

 

 

 

کانکس چرخدار فست فود

 

کانکس چرخدار محصولی جدید از شرکت کانکس کهن می باشد که این روزها طرفداران زیادی را در خیابان های شهر دارند و در خیابان ها به کرار از آن استفاده می شود . پرطرفدارترین این نوع کانکس ها کانکس فست فود سیار ، کانکس کترینگ سیار ، کانکس اغذیه فروشی و کانکس ساندویچ فروشی می باشند . این نوع کانکس به دلیل دارا بودن دو محور چرخدار به راحتی قابل جابجایی از محلی به محل دیگر می باشد .

 

کانکس چرخدار

 

 

 

کانکس چرخدار ساندویچ پانل

 

در بسیاری از مواردی که گفته شد اگر در مناطق سخت اقلیم کشور باشیم به مانند استان های شمال غرب کشور که دارای آب و هوای سرد بوده و یا مناطق جنوبی ایران که دارای آب و هوای گرم می باشد ، استفاده از کانکس چرخدار ساندویچ پانل توصیه می شود . به این خاطر که بدنه و سقف این نوع سازه کاملا مشابه یک یخچال بوده و به خوبی دمای محیط داخل را حفظ می کند .

 

 

 

کانکس چرخدار پلیس

 

در مواقع متعدد مخصوصا ایام پر سفر مانند عید نوروز و تعطیلات طولانی پلیس راهور و همچنین اداره راهداری برای کنترل بیشتر بر روی ترافیک جاده ها و همینطور نظارت بر امنیت سفر هموطنان نیاز به ایستگاه هایی دارند که ممکن است در جاه های مختلف نصب شود و در هر زمان نیاز به جابجایی داشته باشد . به همین خاطر اقدام به تهیه کانکس پلیس می کنند و به طور معمول دارای شکل و رنگ سازمانی یکنواختی خواهد بود تا مسافرین به محض دیدن آن از حضور پلیس راه مطلع گردند و در صورت نیاز به خدمات آنها می توانند به این کیوسک ها مراجعه کنند .

 

کانکس چرخدار پلیس

 

 

 

کانکس چرخدار توریستی

 

این نوع از کانکس برای مسافرت های خانوادگی و سفرهای یک روزه با تورها به مناطق ییلاقی مورد استفاده قرار می گیرد . معمولا در این نوع از سفرها با اتفاقاتی مثل بارندگی ، جانوران خطرناک و حیوانات روبرو خواهیم بود که در این صورت استفاده از کانکس چرخدار توریستی افزایش پیدا می کند . ابعاد و امکانات داخلی این نوع کانکس طبق سفارش خریدار قابل تغییر می باشد .

 

 

 

تفاوت کانکس چرخدار و کاروان

 

معمولا سازه پیش ساخته ای که بر روی چرخ قرار می گیرد را کانکس چرخدار نامیده می شود . به طور کل کانکس چرخدار تمامی موارد را شامل می شود اما کاروان به خودی خود یک کانکس چرخداری می باشد که برای کاربری های خاص مانند استفاده های توریستی و یا بین جاده ای مانند پلیس راه و در برخی موارد کاروان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند .

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانکس های مختلف و همینطور کاربری های مختلف آن ها با نگاهی کوتاه به سایت شرکت کانکس کهن با آن ها آشنا شوید و همینطور می توانید از مسیرهای زیر با ما در ارتباط باشید:

وبسایت شرکت کانکس کهن : WWW.KOHANCONEX.COM
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030

 

شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد.

 

> خدمت به شما افتخار ماست <

 

قیمت کانکس | کانتینر | کانکس دست دوم