تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس های با سقف قوس دار در شکل ها و ابعاد های مختلفی می باشند که طبق سفارش مشتری توسط ما قابل اجرا می باشد.
کانکس های ساخته شده سقف قوس دار توسط شرکت کانکس کهن در قالب بیش از ۵۰ دستگاه کانکس در طرح ها و تنوع های مختلف می باشند .
این نوع کانکس ها معمولا در کارهای خاص مانند : کانکس های پلیس ، کانکس ایستگاه دوچرخه ، کانکس نگهبانی و ... ساخته میشود و در جنس های بدنه ی بیرونی مختلفی طراحی میشوند مانند : ورق کامپوزیت و گالوانیزه و سایدینگ و حتی ساندویچ پانل و پانل دکوراتیو .

کانکس با سقف قوس دار

 

قیمت کانکس سقف قوس دار :
قیمت کانکس سقف قوس دار بستگی به ابعاد و مواد استفاده و طرح های گوناگونی که در ساخت کانکس های قوس دار به کار رفته دارد . همچنین قیمت کانکس سقف قوس دار با توجه به سفارش مشتری عزیز نیز می تواند تعیین شود . برای مثال اگر مشتری عزیز خواستار کانکس با اتاق های بیشتری باشد این نوع از کانکس بزرگ تر ساخته می شود و همچنین مواد به کار رفته در کانکس قوس دار می تواند تاثیر به سزایی در قیمت کانکس قوس دار داشته باشد .

کانکس با سقف قوس دار

 

خرید کانکس قوس دار :
جهت خرید کانکس سقف قوس دار با گروه طراحی و ساخت کانکس کهن در ارتباط باشید تا شما را در جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص درخواستتان راهنمایی کنند . رضایت شما مهمترین خواسته ی ما میباشد و به همین جهت درخواست شما در اسرع وقت پیگیری ، ساخته و اجرا خواهد شد .
جهت اطلاعات بیشتر از خرید کانکس قوس دار با متخصصین شرکت کانکس کهن در ارتباط باشید .

کانکس با سقف قوس دار

 

فروش کانکس سقف قوس دار :
در برخی از موارد که مشتری گرامی دیگر نیازی به کانکس سقف قوس دار خود نمی باشد شرکت کانکس کهن با بهترین قیمت کانکس مورد نظر را از مشتری خریداری کرده و با ارزیابی و عیب یابی آن را با قیمتی مناسب به فروش میرساند .
برای اطلاع از نحوه ی فروش کانکس قوس دار با مشاورین ما در کانکس کهن در ارتباط باشید .

کانکس با سقف قوس دار

 

کانکس سقف قوس دار دست دوم :
پس از خرید کانکس سقف قوس دار از مشتری اقدامات لازم در جهت عیب یابی ، تعمیر , بازسازی و اطلاحات ممکن در خصوص کانکس قوس دار آن را با عنوان کانکس قوس دار دست دوم با مناسب ترین و کم ترین قیمت ممکن به مشتریانی که تقاضای کانکس دست دوم می کنند فروخته خواهد شد . کانکس سقف قوس دار دست دوم توسط متخصصین باتجربه ی کانکس کهن پیش از فروش به مشتری گرامی از نظر تاسیسات , عایق بندی ، بدنه و …مورد بررسی قرار می گیرند تا برای مشتری عزیز مساله ساز نشود .
جهت اطلاع از کانکس سقف قوس دار دست دوم با تیم مشاوره کانکس کهن تماس حاصل فرمایید .

 

در هر لحظه از شبانه روز اگر نیاز به توضیحات و مشاوره ی بیشتر در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس دارید میتوانید با دفتر مرکزی به شماره ی 22466030-021 و با همراه مدیر فروش به شماره ی 09128606030 تماس حاصل فرمایید .

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس مسکونی  |  کانکس حفاظ دار  |  کانکس ساندویچ پانل  |  کانتینر

کانکس اداری  |  کانکس آبدارخانه  |  کانکس دست دوم


تاریخ انتشار: 1400/07/16 04:53