تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

کانکس سرویس بهداشتی در پروژه ها از جمله پروژهای ساختمانی ، تاسیساتی و غیره … استفاده میشود که در ابعاد مختلفی قابل اجرا میباشد و لازم به ذکر است که این نوع کانکس ها قابلیت چند چشمه شدن هم دارند مانند :

دو چشمه با یک درب و داخل راهرو با دو سرویس یا با یک سرویس و یک حمام مجزا و مستقل یا سه چشمه و یا چندین چشمه با درب های جداگانه و همچنین میتوان یک درب وروردی اصلی با یک راهرو با چندین درب جداگانه داشت و این امر فقط طبق درخواست مشتری محترم میباشد.

کانکس تک چشمه اصولا بدون راهرو می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های سرویس بهداشتی دو چشمه گاهی به صورتی ساخته می شوند که هم دارای راهرو بوده و هم گاهی مانند سرویس بهداشتی یک چشمه بدون راهرو می باشند.

در کانکس ها همواره یک راهرو وجود دارد که سرویس بهداشتی ها را بهم متصل میکند . در راهروی کانکس یک روشویی وجود دارد. کانکس به همراه حمام نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل کانکس امکانات حمام نصب شده است. حمام و سرویس بهداشتی در این کانکس ها می تواند با هم و یا بصورت مجزا ساخته شده باشد.

کانکس سرویس بهداشتی

در تمامی کانکس های سرویس بهداشتی و یا حمام ، لوله کشی آب سرد و گرم و شیرآلات استاندارد نصب میشود و اگر مشتری محترم تغییر اجرایی لوله و جنس شیرآلات داشته باشد شرکت کانکس کهن طبق سلیغه مشتری عزیز قابلیت اجرا را دارد و تمامی کف سرویس ها و حمام ها از جنس کف فایبر سرامیک شده میباشد و قابلیت اجرای سرامیک کردن کف آنها و نصب توالت فرنگی را دارد و حتی میتوان از نظر طراحی داخلی مانند آیینه روشویی و جای مایع و جای صابون طبق سلیغه و سفارش مشتری محترم این شرکت اجرا مینماید. با درخواست مشتری محترم کانکس ها را می توان از نظر جنس های بیرونی سقف و بدنه جدا از ساخت تیپ های کارخانه اجرا نمود و میتوان از ورق کامپوزیت و ساندویچ پانل و پانل دکوراتیو و ورق سایدینگ استفاده نمود.

 

در هر لحظه از شبانه روز اگر نیاز به توضیحات و مشاوره ی بیشتر در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همچنین قیمت کانکس سرویس بهداشتی و یا کانکس سرویس بهداشتی دست دوم دارید میتوانید با دفتر مرکزی به شماره ی 22466030-021 و با همراه مدیر فروش به شماره ی 09128606030 تماس حاصل فرمایید .

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس مسکونی  |  کانکس حفاظ دار  |  کانکس ساندویچ پانل  |  کانتینر

کانکس اداری  |  کانکس آبدارخانه  |  کانکس دست دوم


تاریخ انتشار: 1400/07/16 07:21