تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

امروزه کانکس مسکونی و یا ویلایی جهت مستقر شدن در ویلای خود بیشمارترین استفاده را دارد و به دلیل قيمت مناسب آن نسبت به ساخت و ساز ساختمان و نيز دسترسی بهتر جهت طرح های بیرونی و داخلی ویلای خود از آنها استفاده میشود .

کانکس های مسکونی انواع مختلفی دارد که طبق درخواست مشتری محترم اجرا میشود .

طرح ها مانند : کانکس های مسکونی یک طبقه در متراژ مختلف و اگر متراژ کانکس مسکونی بیشتر شود آن را به صورت دو تیکه و یا بیشتر ساخته میشود و در محل مشتری بصورت مونتاژ شده اجرا میشود و خدمات داخلی آنها از طرف کارمندان این شرکت کاملا آبندی شده تحویل مشتری محترم داده میشود و میتوان با کمال رضایت در این کانکس ها استراحت و زندگی کرد . لذا این نوع کانکس ها به نوع دو طبقه و یا دوبلکس قابلیت ساخت و مونتاژ در محل پروژه را دارد . نماهای داخلی این نوع کانکس مشابه به یک منزل ساخت و ساز شده و یا فراتر از آن در طرح های مختلف قابل اجرا میباشد و میتوان در آن اتاق های استراحت کوچک (اتاق خواب) با درب های HDF چوبی و آشچرخانه OPEN و یا جداشده با درب HDF و سرویس های بهداشتی ایرانی و یا فرنگی با سرامیک های مختلف و یا PVC طرح های مختلف در نوع جنس و طرح های مختلف قابل اجرا میباشد.

 

کانکس مسکونی

 

پنجره های استفاده شده در این نوع کانکس میتواند از جنس آلومینیوم اختصاصی درجه یک و یا از جنس UPVC با پروفیل درجه یک ساخته شده و حتی قابلیت نصب پرده در جنس های مختلف و حفاظ قابل اجرا میباشد .

آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجهز به لوله کشی و نصب شیرآلات آب گرم و سرد میباشد .
آشپزخانه دارای سینک ظرف شویی ، آب چکان ، کابینت بالا و پایین میباشد .
برق کشی کانکس بصورت روکار .
مدت زمان تولید و تحویل کانکس مسکونی به طراحی ، تعداد طبقات و بخش های داخلی ، نوع مواد و اجناس مصرفی و امکانات مورد نظر کارفرما بین ۱۵ روز الی ۱ ماه کاری می باشد .

 

در هر لحظه از شبانه روز اگر نیاز به توضیحات و مشاوره ی بیشتر در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس دارید میتوانید با دفتر مرکزی به شماره ی 22466030-021 و با همراه مدیر فروش به شماره ی 09128606030 تماس حاصل فرمایید .

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس گردشگری  |  کانکس حفاظ دار  |  کانکس ساندویچ پانل  |  کانتینر

کانکس اداری  |  کانکس آبدارخانه  |  کانکس دست دوم


تاریخ انتشار: 1400/07/16 07:18