تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

طبق عادت همیشگی شرکت کانکس کهن که به مشتریان خود وفاداری در تنوع طراحی ، تولید و اجرای انواع محصولات درجه یک و استاندارد ارائه می دهد ، از همین رو این بار طبق سفارش ساخت کانکس توسط شرکت ساختمانی " بام " سازه ای دیگر از محصولات خود را در نظر گرفتیم ... کانکس اداری ...
کانکس اداری همانطور که در مطالب پیشین گفته شده در در ابعاد مختلف و با تعداد اتاق و پنجره های متفاوت با نمای داخلی بسیار زیبا و طبق سلایق مختلف مشتریان عزیز ساخته میشود . این نوع از کانکس ها به دلیل زیبایی ساده ظاهری و استقامت بسیار و همینطور سهولت در نصب و جابجایی باعث شده تا امروزه بسیاری از ادارات مختلف از این نوع کانکس استفاده کنند . کانکس اداری معمولا در تعداد طبقات مختلف و به شکل کانکس اداری دوقلو ، کانکس اداری چندقلو ، کانکس اداری سالنی ، کانکس اداری تک اتاقه ، کانکس اداری دو اتاقه (کانکس اداری دو اتاقه با آبدارخانه) ، کانکس اداری سه اتاقه و یا حتی کانکس اداری چهار اتاقه و یا بیشتر ساخته می شوند .

 

کانکس اداری


از امکانات داخلی کانکس اداری میتوان به : اتاق مدیریت ، اتاق پرسنلی ، آشپزخانه ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی و غیره اشاره کرد .

 

قیمت کانکس اداری , خرید کانکس اداری

کانکس های تولیدی شرکت کانکس کهن در ابعاد مختلف 6 متری ، 8 متری ، 12 متری و ... تولید و یا قیمت مناسب به فروش میرسند .

 

کانکس اداری

 

برای اطلاع از قیمت کانکس اداری و یا خرید کانکس با کارشناسان کانکس کهن در ارتباط باشید :
www.kohanconex.com
02122466030
09128606030

 

برای مشاهده ی تصاویر بیشتر از کانکس اداری کلیک کنید

 

موضوعات مرتبط : 

کانکس اداری سالن  |  کانکس مسکونی  |  کانکس ساندویچ پانل  |  کانتینر 

کانکس آبدارخانه  |  کانکس گردشگری  |  کانکس دست دوم


تاریخ انتشار: 1400/07/16 07:28