تلفن: 02122466030 شماره همراه : 09128606030
info@kohanconex.com

در طی سال های متمادی که در خدمت مشتریان عزیز هستیم، تولیدات بسیاری در زمینه های مختلف داشته ایم که مفتخریم شما را با بعضی از سازه های تولید شده توسط گروه صنعتی کانکس کهن آشنا کنیم . با ما همراه باشید:

 

کانکس فروشگاهی:

در مناطق مختلف شهر سازه هایی به شکل کیوسک با کاربری فروشگاهی به نام کانکس فروشگاهی به چشم می خورند. این نوع از کانکس ها جهت عرضه محصولات مختلف و خدمات مختلف دیگری در خدمت مردم می باشد. این نوع کانکس به اسم دکه نیز شناخته می شود. از کاربری های دیگر کانکس فروشگاهی می توان به کافی شاپ و فست فود نیز اشاره کرد. 

کانکس فروشگاهی

 

کانکس مدیریتی:

کانکس مدیریتی با کاربری های مختلف اداری جهت دفاتر، سازمان ها و کارخانجات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

کانکس مدیریتی

 

کانکس مطبوعاتی:

این نوع کانکس با نام دکه روزنامه نیز شناخته می شود و در نقاط مختلف شهر در ابعاد مختلف و نسبت به نیاز مشتری طراحی و اجرا می شود. این نوع کانکس گاهی اوقات جهت فروش تنقلات و حتی شبیه سوپرمارکت نیز به کار گرفته می شود.

کانکس مطبوعاتی

 

کانکس نیروی انتظامی (کانکس پلیس):

کانکس نیروی انتظامی یا همان کانکس پلیس به کانکس هایی گفته می شود که جهت اسقرار نیروی انتظامی در مکان های مختلف مانند : راه ها ، مرزها ، سطح شهر و پارک ها و یا بین جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد .

کانکس نیروی انتظامی یا کانکس پلیس

 

کانکس نگهبانی:

کیوسک نگهبانی اتاقکی است که اکثرا برای سازمانها ، ادارات , پادگان ها ، کارخانجات و یا شرکت هایی که نیاز به حفاظت و حراست فیزیکی دارند استفاده می شود تا شخصی و یا اشخاصی برای نگهبانی با استقرار در این محل بتوانند بر محیط اطراف مسلط باشد. 

کانکس نگهبانی

 

کانکس سالنی:

از معروف ترین نوع کانکس می توان به کانکس سالنی اشاره کرد. این نوع کانکس معمولا برای ایجاد خوابگاه برای کارکنان کارگاه، برگزاری جلسات، سالن کنفرانس و... استفاده می شود.

کانکس سالنی

 

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانکس های مختلف و همینطور کاربری های مختلف آن ها با نگاهی کوتاه به سایت شرکت کانکس کهن با آن ها آشنا شوید و همینطور می توانید از مسیرهای زیر با ما در ارتباط باشید:

وبسایت شرکت کانکس کهن : WWW.KOHANCONEX.COM
تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122466030
تلفن تماس مدیر فروش : 09128606030

 

شرکت کانکس کهن در زمینه ی خرید کانکس و یا فروش کانکس و همینطور خرید و فروش انواع کانتینر خدمات گسترده ای را در داخل ایران و فراتر از مرزهای ایران دارد.

> خدمت به شما افتخار ماست <


تاریخ انتشار: 1400/07/16 05:32